Forum Witamy na forum 6d
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

nawet podobało mi sie to co widziałam.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Witamy na forum 6d Strona Gwna -> Wprowadzenie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
wietny kolo :)



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 12:45, 27 Mar 2014    Temat postu: nawet podobało mi sie to co widziałam.

Opinii wiele ale od jakiegoś czasu cisza prawie nikt nie pisze na ich temat. [link widoczny dla zalogowanych] mam ogrroomny problem... Jest to metoda trwala na okolo 4 miesiace !
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba, ze liposukcją
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

namoczyć stopy w wodzie bardzo ciepłej z mydłem. [link widoczny dla zalogowanych] Hej, czy ten topik jeszcze żyje?

Ćwiczenia na brzuch, brzuszki i masaże . MOJ FACET STARA SIE O UNIEWAZNIENIE 3,5ROKU.STRACILISMY JUZ NA WSZYSTKIE OPLATY 950ZL.PROBLEM W TYM ZE JEGO BYLA ZONA NIE STAWIA SIE NA ZADNE WEZWANIA A KSIADZ STWIERDZIL ZE TO DZIALA TYLKO TYLKO NA JEGO NIEKORZYSC I MOZE TO SPOWODOWAC UNIEWAZNIENIE CALEGO PROCESU.CZY TO NIE MOZE BYC TAK JAK W CYWILNYM?CZY JEJ ZLOSLIWOSC MA NAM ZEPSUC CALE PLANY?NIE DOSYC ZE GO ZDRADZILA,OKRADLA TO TERAZ JESZCZE SIE SMIEJE.GDZIE TU SPRAWIEDLIWOSC? Co do spalania tłuszczu jest jedna zasada im wysiłek dłuższy tym bardziej procesy uzyskiwania energi zachodzą na poziomie tłuszczowym, dla każdego potrzebny czas jest inny, ale ogólnie mówi się że po ok 1 godzinie ciągłego wysiłku ok 40% energii pochodzi z przemian tłuszczowych. W każdym razie wysłałam i czekam na dalszy rozwój wydarzeń. hormony które wytwarza tarczyca zostana zastąpione farmakologicznie i po starchu. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] dzień siódmy Dzien 1 dobiega konca ;x a gdyby tak - Bakłażan Teraz to już jestem mądra, ale dlaczego te informacje musiałam sama zdobyć? mamma mia:/ zawsze zapinam pasy ale jazda na motorze jest boska
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaj***scie mi sie podobał.
Swoją drogą, to jest nie fair;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Spierd........
[link widoczny dla zalogowanych]
Więc....


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Witamy na forum 6d Strona Gwna -> Wprowadzenie... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin