Forum Witamy na forum 6d
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Super

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Witamy na forum 6d Strona G│ˇwna -> Wprowadzenie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Žwietny kolo :)



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:09, 09 Kwi 2014    Temat postu: Super

i ztego co on pisze wazne jest oczyszczenie przed g┼éod├│wk─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Haddaway
ja tez mam wycietych 18/16 wezlow chlonnych lekarz po operacji mowil ze jak sa przerzuty na wezlach to te 18 wezlow wycina sie obowiazkowo nie powiem ci dokladnie co znaczy ze przerzut na wezle nie przekroczyl torebki ale jest to bardzo dobrze tak mowil mi lekarz ale nie wnikalam w szczegoly a jeszcze potpytam
buzia sie szeroko nie otwiera, a za 3 dni zdjecie szwow.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tak drakonskim jak twoj jadlospisie nie odwazylabym sie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam [link widoczny dla zalogowanych] Uwielbiaj─ů warzywa.
najwi─Ökszy pustak pod s┼éo┼äcem!!! Wszyscy uwa┼╝aj─ů ┼╝e to normalne dla mnie nie.Przy┼éapa┼éam mojego m─Ö┼╝a po kryjomu jak ogl─ůda i zrobi┼éo mi si─Ö bardzo przykro zamiast pom├│c przy dziecku to on znajduje sobie inne rozrywki i to w bia┼éy dzie┼ä.Rozmowa nic nie da┼éa do niczego si─Ö nie przyzna┼é a jak zapyta┼éam co ogl─ůda odpowiedzia┼é ┼╝e nic a ja jednak widzia┼éam co to by┼éo.Od tamtej pory ju┼╝ nie potrafi─Ö mu zaufa─ç bo nie wiem co jeszcze ukrywa emik---> Z Twojej wypowiedzi nie wynika czy jestre┼Ť w ci─ů┼╝y czy te┼╝ dopiero ja planujesz. Zaprzesta─ç na jaki┼Ť czas? Ale to naprawd─Ö mistrz (skusi┼éy mnie informacje na jego temat, dyplomy, nagrody, odznaczenia), w dodatku du┼╝o taniej ni┼╝ w innych profesjonalnych salonach. [link widoczny dla zalogowanych]
doktor kazala isc do ginekologa wiec poszlam na to 4 pietro, czekalam w bolach 3 godzinki i przyszla pani ginekolog. W 2005 roku Ivan i Delfin by┼é 11 i zabrak┼éo mu 4 punkt├│w, w tym roku Ich Troje by┼éo tak┼╝e 11 i zn├│w zabrak┼éo punkt├│w, tym razem 6. Uff moze to tyko przesilenie wiosenne... Wlasciwie moglabym napisac tylko to co ona. Moge normlanie wspolzyc z partnerem? Co gdzie┼Ť m├│wi─ů o pija┼ästwie, przemocy w domu(zw┼éaszcza na ┼Ül─ůsku), to jaka┼Ť ma┼éa Nikola albo inna Roksana przez to cierpi. No to wedle przypuszcze┼ä po zrobionym rano te┼Ťcie okazuje si─Ö ┼╝e b─Ödzie ma┼éa fasolka teraz tylko potwierdzi─ç przez lekarza kt├│ry tydzie┼ä ale sie ciesz─Ö dziewczyny, co prawda w sierpniu mam swoje wesele ale og├│lnie od ok miesi─ůca kochali┼Ťmy si─Ö bez zabezpieczenia, wi─Öc ca┼ée staranie si─Ö o dziecko oby┼éo sie bez stresu.
[link widoczny dla zalogowanych]
a skad my to mamy wiedziec jaka jest mozliwosc zajscia?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale to Orzechowski Ci wypisał na ta ortezę?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No i wlasnie wstydze sie isc do kosmetyczki bo se pomysli, ze po co takiemu komus kolczyk w brzuchu ;(( co mam zrobic ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Inni mog─ů by─ç dumni ze swojego wygl─ůdu to ja te┼╝ mog─Ö a forum jest r├│wnie┼╝ po to by wyra┼╝a─ç swoje opinie wiec wyrazam.. Sprawdz─Ö co na ten temat jest w m─ůdrym artykule
W┼éa┼Ťnie odebra┼éam L i sobie j─ů ogl─ůdam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i to najwazniejsze! [link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ť─ç Kole┼╝anki!!
A rodzi─ç te┼╝ b─Öd─Ö w tej klinice, wi─Öc czyta┼éam informacje kt├│re te┼╝ mi sie przydzadz─ů.Twoje pierwsze s┼éowa na tym topiku : Problemem jest brzuch i wszystko to co poni┼╝ej. A torb─Ö ju┼╝ pakujesz po wolutku??? tam przyjmuje pani Gra┼╝yna, bradzo dobra i rzetelna kosmetyczka. a dlaczego wszyscy sa pzrekonani ze ja jestem oszustka ktora naciaga ludzi? [link widoczny dla zalogowanych]
Active jest i w Kupcu i na Kili┼äskiego (ko┼éo Ko┼é┼é─ůtaja). FANKA hej Ale w ko┼äcu waga ruszy z kopyta Do innych pa┼ä rodziny bez przerwy przyje┼╝d┼╝a┼éy i kobitki tylko si─Ö tymi odwiedzinami m─Öczy┼éy. A jak si─Ö dobrze postarasz to mo┼╝na nawet dosta─ç dofinansowanie z Urzed├│w pracy na ka┼╝dy kurs Jestem bardzo zadowolona, ju┼╝ mam nagrany sta┼╝. Ale ostatnio sobie pofolgowa┼éam:
[link widoczny dla zalogowanych]
Regine- u mnie dzie┼ä up┼éyn─ů┼é pod znakiem jajek, kurczaka, wo┼éowiny,og├│rka,pomidora i kawy z bit─ů ┼Ťmietan─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

fajny temat, du┼╝o przydatnych informacji dzi─Öki
[link widoczny dla zalogowanych]
To w┼éa┼Ťnie to chor├│bsko jest u mnie przyczyn─ů dretwie┼ä i reszty tych cholernych dolegliwosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyszly pomaranczowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
a6w jest raczej na wyrobienie miesni a nie na spalenie tkanki.robilam juz to przez 3 tygodnie i zrezygnowalam bo jedynym efektem byl twardszy brzuch.ale co z tego skoro te miesnie zakrywa tluszcz
[link widoczny dla zalogowanych]

Pom├│┼╝cie mojej Julci wygra─ç w konkursie. [link widoczny dla zalogowanych] Z wagi zeszlo mi 800g to chyba nie za duzo jak na trzeci dzien?
mam nadziej─Ö, ┼╝e to nie tu┼╝ tu┼╝.. Gipsy Kings - La cucaracha / La bamba Jacek Dzi─Öki ┼Ťliczne za wypowiedz no , ja zdecydowanie wole malgosie [link widoczny dla zalogowanych]
Ps. koroniewska - 168cm - 53kg nie jestem polakiem. moze nam sie kiedys uda spotkac Pytalas o moj sernik...pieczony Na pocz─ůtku by┼éa to nadczynno┼Ť─ç, teraz TSH w normie, oscyluj─ůce na granicy nadczynno┼Ťci.11 lat temu dw├│ch endo powiedzia┼éo mi, ┼╝e do wyciecia, ale si─Ö wystraszy┼éam i nie posz┼éam w ko┼äcu na operacj─Ö - jeszcze do tego wszystkiego dobre rady starszych i m─ůdrzejszych.. Tym bardziej, ┼╝e wyje┼╝dzam na 10 dni nad morze i niestety wychodzi na to ┼╝e musia┼éabym bra─ç te globulki przez ca┼éy wyjazd, co przyznam by┼éoby bardzo uci─ů┼╝liwe.
a na czym dieta Brodzikowej polegala,przeciez nie jadała tylko cytrusow????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwa┼╝am Forsen za pastylk─Ö cudown─ů na spokojny sen.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rece-10zl
[link widoczny dla zalogowanych]
jest tania, dobra i skuteczna, mi┼éo si─Ö ni─ů wykonuje masa┼╝
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Całuje wszytskie kochaniutkie i pozdrawiam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

też polecam salon na Św. [link widoczny dla zalogowanych] trwa on 3 miesiace i niby na nim mam zapewnieone 240 klientek i glowki...
moze lepiej zostac w Pl bo wstyd przynosisz.. heh rozebra┼éam sie do majtek bo wciaz nie bylam pewna czy juz go nie mam na sobie... To jaka┼Ť bzdura. (hahaha) Jakie imiona si─Ö podobaj─ů takie dajemy na imi─Ö. Ludzie, kt├│rzy wszystko czytaj─ů z angielska s─ů ┼╝a┼éo┼Ťni jak psi ka┼é. [link widoczny dla zalogowanych]
f2bb0ebadabed865421a54d3a238f5d6 [url]http://del.icio.us/DemarcusBoddie/opel [/url] [url]http://del.icio.us/ZakaryProvenzano/porsche [/url] [url]http://del.icio.us/LinehanBraeden/maserati [/url] [url]http://del.icio.us/BlaineIbanez/lamborghini [/url] [url]http://del.icio.us/KobeGondek/nissan [/url] [url]http://del.icio.us/MartyKadeem/skoda [/url] [url]http://del.icio.us/DemarcusBoddie/subaru [/url] [url]http://del.icio.us/VandeusenChristian/bmw [/url] [url]http://del.icio.us/DemarcusBoddie/fiat [/url] [url]http://del.icio.us/WuestMonte/maserati [/url] 16e767227e5760b676cb26d38cfaea6f Jeszcze zrobi oczy mam nadziej─Ö !!! dlatego napisz─Ö, ┼╝e w 75% pr─Ödzej czy p├│┼║niej idylla si─Ö sko┼äczy-uderzy Ci─Ö. Dlatego zale┼╝y mi na informacjach pozdro! Od pocz─ůtku ju┼╝ 1.6 kg mniej. Sunny Daisy napewno Ci si─Ö uda
[link widoczny dla zalogowanych]
nie kocha┼éabym sie z nim wcale np przez miesi─ůc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to tyle tematem fryzjer i jego pochodne,jakby ktoras chciala rozwinac watek wlasnego upierzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
W ramach rekompensaty odpowiem ch─Ötnie na wszelkie pytania zwi─ůzane z tipsami ┼╝elowymi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Witamy na forum 6d Strona G│ˇwna -> Wprowadzenie... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin